Aktuálně

Psí lékárnička na cesty

23. 05. 2020
Připravili jsme pro Vás malou psí lékárničku na cesty, jejíž obsah poskytne první pomoc pro Vašeho čtyřnohého kamaráda, pokud Vás zastihnou nečekané problémy mimo dosah ověřené veterinární péče. Zakoupit si ji můžete na naší recepci.

Doporučení pro naše klienty, jak se chovat při návštěvě kliniky

25. 03. 2020
Vážení klienti, v souvislosti s opatřeními s onemocněním COVID-19 Vás prosíme o maximální spolupráci a ohleduplnost při návštěvě kliniky. Naším společným cílem je udržet provoz kliniky, nenakazit se a dále ošetřovat akutní pacienty.

Chod kliniky v souvislosti s COVID-19 a nařízením vlády

15. 03. 2020
Vážení klienti, není pochyb o tom, že Coronavirus (COVID-19) vytváří výzvy pro nás všechny, a to jak osobně, tak profesionálně. V první řadě doufáme, že Vy, Vaše rodina a Vaši zvířecí kamarádi zůstanete v bezpečí a zdraví. V druhé řadě bychom Vás rádi informovali o našich doporučeních a o krocích, které podnikáme, abychom mohli i nadále nabízet péči, kterou vaši domácí mazlíčci potřebují

Koronavirus v otázkách a odpovědích ve vztahu k domácím zvířatům

13. 03. 2020
Může COVID-19 infikovat společenská zvířata? Měl bych se vyvarovat kontaktu s domácími zvířaty v případě, že jsem sám pozitivní na COVID-19? Měli by začít veterinární lékaři vakcinovat psy proti psí koronaviróze? ... a mnoho dalších odpovědí naleznete v článku převzatém ze stránek Komory veterinárních lékařů od MVDr. Martina Gryma.

Workshop operační techniky TPLO v praxi

02. 03. 2020
Naši lékaři Daniel Tomala a Dušan Král se v neděli 23. února účastnili celodenního workshopu z chirurgie kolenního kloubu operační technikou TPLO.

Poplatek za víkendové ošetření s platností od 8. února 2020

02. 02. 2020
Vážení klienti, s platností od 8. února 2020 Vám bude na naší klinice účtován poplatek za víkendové ošetření ve výši 200,- Kč.

Co je to vlastně ten čip a jak ho u nás aplikujeme?

06. 01. 2020
Mikročip (též čip nebo transpondér) je elektronické zařízení, které má v sobě uloženo unikátní číselný kód, který nelze jakkoliv změnit.

Očkování a čipování štěňat v útulku

28. 12. 2019
Náš pan doktor Tomala o svátcích vyrazil do soukromého útulku pro opuštěné a týrané psy Dogpoint, naočkovat a očipovat dvě místní party dvouměsíčních štěňátek, aby mohla začít vyhlížet své nové domovy. ⠀

Jak ochránit psa nebo kočku před Silvestrem?

17. 12. 2019
Oslavy závěrečných dní a hodin roku mohou přinášet našim čtyřnohým kamarádům mnoho nepříjemných chvil a stresu. Jak tedy nejlépe ochránit psy a kočky před extrémním hlukem a záblesky z petard a ohňostrojů?

Život očima psa - kalendáře Dogpoint u nás na recepci

15. 12. 2019
I letos jsou u nás na klinice k dostání krásné kalendáře soukromého útulku Dogpoint. Jak je můžete získat? Zastavte se u nás, věnujte na recepci dar do sbírkové kasičky na podporu péče o týrané a zanedbané psy a kalendáře nebo diáře jsou vaše!

1 2 3 4 5 »

Anketa

Uvítáte na recepci při čekání na ošetření:

(77 %)

(23 %)

Celkový počet hlasů: 260

Máte uzavřenou pojistku veterinární péče pro svého čtyřnohého přítele?

(20 %)

(80 %)